Summerar ihop dagarna som gått

I lördags efter tävlingen vart vi överbjudna till grannarna för att grilla! Mycket trevligt👌 det vart lite lagom sent och lagom med super smarriga mojitos! 

Ytterligare en bild från i lördags!



I söndags så vart det en väldigt lugn dag och inte så kreativ alls. Vi hämtade rundbal till hästarna och Qvicken vilade.


Igår måndag så åkte jag in till skolan för att ha seminarium om neurologiska sjukdomar. Hel basgruppen vart indelad i olika sjukdomar och vår lilla grupp fick epilepsi. Så sjukt många olika indelningar det finns av epilepsi! 
Sen stannade jag kvar i stan och käkade lunch på Cupodi! Världens godaste sallader👌
Väntade på Danne eftersom vi skulle storhandla. Men han var så seg in till syn så jag åkte till citygross och han handla klart tills han kom in till stan. 
Qvicken fick vila då det vart så sent och jag åkte tidigt på morgonen. Vi hjälptes åt att fixa stallet sen på kvällen. Mysigt!


Idag började vi redan 8,15 på KTC med HLR. Skönt att få lite repition och få prova på olika casesenarier. Alltid nyttigt. Speciellt intressant är att läraren vi hade är ambulanssjuksköterska vilket jag också vill bli så småningom!
Åkte hem sen för att däcka i sängen i en timme, börjar bli trött på att vara trött så att säga. 


Nu får vi se vad kvällen bjuder på!👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: