Nu var det ett tag sedan!

Ja tiden bara springer iväg!
Jag är inne på fjärde praktik veckan på hjärtintensiven på akademiska nu! Och det känns väldigt bra, jag lär mig otroligt mycket för varje dag jag är där. Hade mittbedömning igår som gick strålande😊 det enda jag måste komma över är att sätta pvk! Gah, jag har satt en men då gick det inte så bra och självförtroendet hamnade i botten så nu vill jag inte sätta någon mer😁 men det släpper nog så fort jag får till det👍


På häst fronten är det ganska lugnt. Qvicken fick träffa en equterapeft här för någon vecka sen och fick med mig några övningar att göra så han slappnar av lite i muskulaturen. Har inte tävlat något sen Björklinge men på tisdag är det dags igen! Jump Club i Enköping ska vi till och rida regional 1m och 110cm! Så det ska bli riktigt kul! Sen på lördag nästa vecka är det hemma tävling i Tierp så då hoppar vi 1m och 110 igen plus att jag kommer vara funktionär hela dagen😊 hoppas på bra väder👌 




Även nakenfis numera i hagen vilket uppskattas!😊

Måste bara lägga till den här bilden😍 en morgon när jag släppte ut hästarna bjöd himlen på denna fina utsikt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: