Första riktiga sommardagen?

Ja det tror jag nästan att det var idag! Jag gick upp när Danne åkte till jobbet imorse vid halv 7 då jag inte kunde somna om. Passade på att rida på en gång innan jag släppte ut hästarna. Mockade och fixade så var klar i stallet till halv 9 typ:) Åkte till affären och köpte vattenmelon, jordhubbar, kiwi och fetaost! Världens godaste lunch tror jag:D
Har kört stenhårt på solandet idag ja, vart ute sen kl 10 tills nu, dvs halv 4;) Brännan börjar sakta komma tillbaka igen då det inte finns mycket kvar sedan Mecixo. Tyvärr. Tror färgen rinner av på planet hem ja...
 
Hästarna fick ett busryck i hagen så grabbade tag i kameran och klickade lite bilder, så här kommer en bildbomb!
 
Ibland är inte Qvicken den smidgaste hästen i hagen så att säga...;)
 
Lång och låg!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: