Måndag 23 mars

Började dagen med att komma iväg lite sent mot skolan. Skulle möta upp en klasskompis för att skriva på vårat PM om tranbär mot urinvägsinfektion. Vi hade fått tillbaka det och skulle ändra lite små saker och skicka in det igen. Därefter följde ett seminarium om nutrition vilket gick bra. Fick även reda på att ett arbete som jag skickade in för ett tag sen inte behövde vara inne förens i sommar... Jag som stressade som en galning med det! Aja det är ju in skickat iaf😉
Därefter var det bara att hoppa in i bilen och brassa hem från stan. Väl hemma mötes jag av Danne som fortfarande är lite krasslig, bara väntar på att jag också ska bli sjuk. Jag var hur trött som helst så det vart sängen och sova en stund. Drömmde väldigt konstigt den timmen jag sov dock, drömde att jag jag låg och sov och drömde. Lite invecklat kanske😉

Sen kasta i sig lite mat för att sen ut till stallet. Träning för Cia i Upplanda stog på schemat. Mockade lite snabbt och flörta till mig att Danne fixade resterande som var kvar i stallet, vilket han snällt gjorde! 
Träningen gick bra, han var ganska pigg idag! Men det är så jäkla svårt att rida ibland, ena stunden får jag inte ta i honom och förhållningarna blir alldeles för kraftiga eller så blir han jätte stark och lyssnar inte alls på mig. Knepigt det där! Satt i alla fall kvar idag👌 hängde dock löst tre gånger då först vi hade olika åsikter om hastigheten, sen rörde sig någon på läktaren och till sist galopperade en häst förbi honom... Knäpphäst! 
Mamma var med och höll i filmkameran så ska försöka få upp en film från idag också. Där skriver jag lite noggrannare om dagens träning! Nej nu är det dags att sova, Danne snarkar redan för länge sen, bara jag och mina sömnproblem som ligger vaken! 

Älskade Daniel och Qvicken efter en felfri runda i Falun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: